Bezorging
LEUNINGvakman.be streeft naar 100% klanttevredenheid en naast een hoge mate van service, scherpe (online) prijzen, maatwerk en een gebruiksvriendelijke webshop, is (een snelle en betrouwbare) bezorging cruciaal. Wij doen er dan ook alles aan om uw trapleuningen zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen en dragen tevens zorg voor een goede verpakking.
Verzendkosten
Verzendkosten België
Pakketpost
O.a. Proefstukken / samples, leuningdragers, einddoppen, bochten en lakstiften: € 14,95.
Groottransport
Hoe meer u bestelt, hoe minder verzendkosten u bij ons betaalt. Wanneer u meerdere artikelen tegelijkertijd bestelt, is het voor ons mogelijk om u tegemoet te komen in de verzendkosten. Natuurlijk doen wij dit dan ook! Voor de bestelling van onze trapleuning(en) geldt:
- 1 trapleuning: € 52,50
- 2 trapleuningen: € 42,50
- 3 trapleuningen: € 27,50
- 4 en meer trapleuningen: Gratis
Verzendkosten Nederland
Briefpost
Coating samples: € 2,50
Pakketpost
O.a. Leuninghouders, leuning proefstukken, einddoppen, bochten en lakstiften: € 7,50
Groottransport
Hoe meer u bestelt, hoe minder verzendkosten u bij ons betaalt. Wanneer u meerdere artikelen tegelijkertijd bestelt, is het voor ons mogelijk om u tegemoet te komen in de verzendkosten. Natuurlijk doen wij dit dan ook! Voor de bestelling van onze trapleuning(en) geldt:
- 1 trapleuning: € 29,95
- 2 trapleuningen: € 19,95
- 3 en meer trapleuningen: Gratis
*M.u.v. de Waddeneilanden. Hierbij is sprake van een extra toeslag. Voor de actuele tarieven kunt u contact met ons opnemen.
Levering
Leverdatum (dag van levering).
LEUNINGvakman doet er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. De daadwerkelijke levertermijn is product afhankelijk en wordt vermeld op de product detailpagina. Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u per e-mail geïnformeerd over de leveringsdatum. Dit zal in de meeste gevallen enkele dagen voor het verstrijken van de levertermijn gebeuren - dan kunnen wij u namelijk gericht informeren - houd hier dus aub rekening mee.
Levertijd
In de meeste gevallen ontvangt u op de dag van levering (in de ochtend) per e-mail een tijdsindicatie van de levering. Dit betreft een gericht tijdspanne van (+/- 2 uur). Tevens kunt u op de dag van levering 08.30 telefonisch contact met ons opnemen, dan kunnen wij u meer vertellen over het tijdstip waarop de levering (naar verwachting) plaats zal vinden.
LET OP: Bovenstaande leveringsvoorwaarden betreffen pakketten met een lengte groter dan 100 cm. Alle pakketten met een lengte kleiner zijn dan 100 cm (met name losse leuninghouders, proefstukken & accessoires) worden via een pakketdienst verstuurd. Hierbij ontvangt u een track & trace code per e-mail.
Leverlocatie
Afleveradres bereikbaar voor vrachtwagen.
Het door u ingevoerde afleveradres dient bereikbaar te zijn voor een vrachtwagen (van ong. 18 meter lang). De meeste online bestellingen worden bezorgd met een vrachtwagen. Mocht het door u ingevoerde afleveradres niet / lastig bereikbaar te zijn met een vrachtwagen, verzoeken wij om dit tijdens of direct na uw online bestelling (binnen 1 werkdag na uw online bestelling) te melden.
In het geval het door u gewenste afleveradres niet of lastig bereikbaar is voor een vrachtwagen, wordt in samenspraak een afwijkend afleveradres gekozen waar uw online bestelling gelost wordt. Uiteraard zo dicht mogelijk bij de gewenste uiteindelijke bestemming.
Blijkt tijdens levering dat het afleveradres niet of lastig te bereiken is voor een vrachtwagen, zullen wij per direct telefonisch contact opnemen om een alternatief te bespreken. Geeft deze oproep geen gehoor en/of kan er geen passend alternatief gevonden worden, zal uw online bestelling niet afgeleverd worden en zijn de kosten voor een tweede verzending voor rekening van koper.
Levering betreft de begaande grond.
De uitgangspositie van onze transporteur is altijd om uw bestelling zo dicht mogelijk bij het aangegeven adres te bezorgen. Aangezien uw bestelling veelal op pallets geleverd wordt, die gelost worden met een kooiaap of palletwagen, bepaald de transporteur per specifieke situatie tot in hoeverre dit mogelijk is. De specifieke situatie en het te berijden terrein is hierbij bepalend. Levering vindt altijd plaats op de begane grond.
Moet iemand de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen?
Indien er niemand op locatie aanwezig is, zal de bestelling op de meest geschikte plek geplaatst worden. Indien u van te voren aangeeft dat er niemand aanwezig is, kunt u alvast de voorkeursplek aangeven, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden. Uiteindelijk zal de chauffeur op eigen inzicht de beste plek kiezen om uw bestelling te plaatsen. Tevens maakt de chauffeur hier een foto van.
Wij verzoeken u om uw bestelling binnen 1 werkdag te controleren en eventuele opmerkingen tijdig aan te leveren per e-mail.