INOXvakman

  • TOPKWALITEIT - 100% INOX
  • ONZE KLANTEN BEOORDELEN ONS MET EEN RUIME 9,5!
  • ALTIJD OP MAAT EN BINNEN 3 - 5 WERKDAGEN BEZORGD

Klachtenafhandeling

INOXvakman streeft naar een optimale klanttevredenheid. Wij zullen uw klacht dan ook altijd serieus nemen en direct actie ondernemen, waarbij wij er altijd alles aan zullen doen om uw klacht naar wens op te lossen. Voor het indienen van een klacht dient u onderstaand klachtenformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar info@inoxvakman.be. LET OP: In het geval van een defect of schade, verzoeken wij u om een digitale foto hiervan aan te leveren.

KLACHTENFORMULIER (PDF-BESTAND)
KLACHTENFORMULIER (WORD-BESTAND) 

Binnen 2 werkdagen, na ontvangst van een volledig ingevuld klachtenformulier (en in het geval van een defect of schade inclusief een digitale foto), neemt een medewerker van INOXvakman contact met u op.

Contactgegevens INOXvakman

INOXvakman 
Rijksweg-zuid 3
5856 AA, Wellerlooi
Tel. +31 (0)478 - 853238
E-mail. info@inoxvakman.be

Klacht melden bij het Europees ODR platform

We raden u altijd aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© Copyright 2017 INOXvakman - Development & Online marketing by ROCA online
Powered by Lightspeed Powered by Lightspeed